آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

آوینا وعلاقمندی هاش

1393/5/27 15:38
نویسنده : مامان ليلا
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا جونم از شنیدن اینکه میریم عروسی حسابی خوشحال و هیجان زده میشه دخترم عاشق عروسی و لباس لختی ،کفش کاشنه بلند(به قول خودش)، آرایش کردن و ژست گرفتن واسه عکسه 

بهش میگم بزرگ شدی خانم دکتر میشی؟ میگه : نه من فقط میخوام عروس بشم 

البته گاهی هم لطف میکنه و یه شغل واسه خودش انتخاب میکنه میگه میخوام خانم آرایشگر بشم

مدام در حال تعویضه و میگه مامان آهنگ قربونت برم بذار تا من نای نای کنم تموم که شد میگه حالا اهنگ گل پونه و شروع میکنه به قر دادن

مدام در حال ژست گرفتنه و منم باید ازش عکس بگیرم ، واسه مدل عکساش اسم هم میذاره میگه ژست دیواری ، خوابیدنی ، ژست نشستنی و هر کدومشم انواع مختلف داره مثلا به اینا میگه ژست دیواری

اینم ژست موقع بازی

دو تا عروسی رفتیم عروسی فاطمه جون و پسر خالم غلامعلی

اینم ژست خوابیدنی

دختر خاله های مهربون و صمیمی

نازنین بی همتای من

دوستت دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)