آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

تولد 3 سالگی پرنسس آوینا

1393/5/27 16:07
نویسنده : مامان ليلا
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم،دختر زیبارویم اینبار با رسیدن 17 مرداد سه ساله شدی حس عجیبی دارم ، تپش قلبمو میشه حس کرد وقتی میبینم اینقدر بزرگ و خانوم شدی تمام روزهای این سه سال مدام جلو چشمامه تمام روزهایی که برای من با هزاران بوسه و نفس عمیقی از عطر تن تو شروع و تمام شده 

 امروز نه تنها تولد تو که تولد من نیز هست و بینهایت خوشحالم از 3 ساله شدنت و 3 سالگی مادر شدنم

تولدت مبارک 

عزیزترینم

از یه هفته قبل تولد با دخترم مشغول درست کردن تزئینات تولد شدیم آوینا خیلی خوشحال بود ، با آهنگای تولد قر میداد و مدام می گفت : پس کی بابام با کیک میاد ، فشفشه روشن کنیم ، شمعا رو فوت کنیم...

تزئینات تولد پرنسس آوینا

    

    

    

    

    

بابا امید یک هفته ای کار داشت و نمیتونستیم روز تولد واسه آوینا جشن بگیریم اما چون دخترم خیلی منتظر بود و واسه خودمم روز تولدش مهمتر بود صبح روز تولد همه جا رو مرتب و تزئینات و کامل کردم بعد سه تایی رفتیم بیرون و طوری که آوینا متوجه نشه یه کیک کوچولو خریدیم آوینا رو بردم تو اتاقش و بابا هم باکیک و شمع و فشفشه رفت پشت در ورودی تا آوینا رو غافلگیر کنه ، در و باز کردیم و بابا امید با کیک وارد شد و آوینای عزیزم اینقدر هیجان زده شده بود که نمیدونست چکار کنه فقط پشت سر هم میگفت : تولد تولد تولدت مبارک.....

بابایی زود رفت و دوتایی تنها شدیم  آوینا تا یکساعت به این کیک انگشت زد و خورد و رقصید منم مانعش نشدم میخواستم حسابی بهش خوش بگذره بهش قول دادم یه تولد بگیرم که بچه ها هم بیان پیشش 

دو روز بعد یعنی 19 مرداد واسه آوینا جونم یه جشن کوچولو و خانوادگی گرفتیم صبح آوینا زود بیدار شد و وقتی بغلش کردم دیدم از تب شدید می سوزه سریع بهش دارو دادم اما تا عصر مدام تب داشت و حالگیری واسه من چون کیک سفارش داده بودم غذاهامم نیمه کاره بودن نمیشد جشن و نگیریم . یه بار دیگه هم عصر که رفتم قنادی کیک و دیدم حالم گرفته شدچون هیچ شباهتی به سفارش من نداشت و جالب اینکه خودشونم قبول داشتن و فقط معذرت خواهی میکردن ما هم به ناچار با یه کم تغییرات آوردیمش

آوینا هم که همش بی حال بود با دیدن لباس مورد علاقه ش حسابی سرحال شد و شروع کرد به شادی و ژست گرفتن واسه عکس

اینم کیک پرنسسی دخترم

 عکس آتلیه دخترم که فایلشو نداشتم و از روی عکس گرفتم واسه همین کیفیت نداره

و کادو هایی که مهمونای عزیزمون زحمت کشیده بودن و به دخترم هدیه دادند

   

   

  

  

آرزویم دنیا دنیا خوبی و خنده برای تو که آرامش بخش روح و روان هستی

زیباترین آرزویم

عاشقانه دوستت دارم

 

پسندها (3)

نظرات (3)

بانو
3 شهریور 93 15:09
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان ضحــــا
6 شهریور 93 11:15
تولدت مبارك آوينا جون چقدر هم تولدت قشنگ و باشكوه بود.دست مامان و بابا درد نكنه كه زحمت كشيده بودن ممنون عزیزم ضحا جونو ببوسید
مامان گلشن
23 شهریور 93 11:09
تولد خانم گل مبارکا باشه