آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

آوينا در طبيعت زيبا

1392/5/14 10:45
نویسنده : مامان ليلا
594 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه با دايي جون و خاله فاطمه خونه مامان مهتاب بوديم و عصر همگي رفتيم مزرعه پدري نادر جون كه خيلي خوش گذشت و آوينا حسابي بازي كرد . سر زمينا انواع صيفي جات و كاشته بودن و خيلي سرسبز و قشنگ بود

اينم شكوفه زيبا و خندان من در اين طبيعت دلنشين

از تماشاي اطرافش لذت ميبره (فكر كنم از اينكه هيچ ديواري نميبينه خوشحاله)

آوينا كنجكاو شده بود و با تعجب به بوته هاي خيار نگاه ميكرد

بهش ميگم بشين رو زمين سختشه كه رو خاكا بشينه

اما بعد بيخيال تميزي شد و راحت نشست و كنار اين وروجكاي خوردني مشغول خوردن خيار شد

عروسكاي شيطون و خوردني خاله جون

 

بعدم سراغ آب رفت و مشغول آب بازي شد

اينجا هم دست از كفشاي زن دايي برنميداره

و هنرنمايي بابايي

گلبرگ لطيف و زيبايم

صداي خنده هايت قشنگترين و ماندني ترين موسقي دنياست

دوستت دارم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحانه جون
14 مرداد 92 12:58
خیلی ژست هات قشنگه.... ممنون که به ریحانه رای دادین...
مامان ضحـــــــــــــا
16 مرداد 92 11:30
هميشه به گردش و شادي


چه كلاه قشنگي داري آوينا جون


الهي دو عكس آخري چقدر ناز و قشنگه


آفرين به آوينا جون كه شيشه شير رو هم كنار گذاشت



مرسي عزيزم ضحا جونو ببوسيد










مامان مریم
16 مرداد 92 16:09
بوووووس...عکای آخرش خیلی ناز بودن


ممنون از لطفتون
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:41
سلام مامان اویناجون خوشبحالتون ازپوشک وشیرراحت شدین من داخل پروژه پوشکم وبعدیش شیرالبته من جداکردن خوابواز18ماهگیش انجام دادم ولی سختترازهمش ازشیرگرفتنه منم شیرخودمومیدم وخیلی سختمه

آره واقعا سخته اما اميدوارم موفق باشين
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:42
2سالگی اویناجونی مبارک فکرکنم من نفراول باشم که تبریک گفتم توسایت نه

ممنون عزيزم بله نفر اول هستيد
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:43
قربونش بشم که تمیزه وروزمین نمیشینه
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:43
اون عکسه که پستونک عروسکشومیخورد خنده داربود

مرسي كه به آوينا سر ميزنيد اميرعلي جونو ببوسيد
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:45
به منم سربزنید منتظرمممممم

حتما عزيزم
انسیه مامان امیرعلی
17 مرداد 92 4:45
به منم سربزنیدمنتظرممم
مامان آی سل
18 مرداد 92 1:30
عید شما دوست گلم مبارک

مرسي عزيزم عيد شما هم مبارك
مامان مریم
21 مرداد 92 16:14
تولدت مبارک عروسک قشنگم






مرسي عزيزم به زودي با پست تولد آپ ميشيم
مامان آوینا
22 مرداد 92 14:37
ممنون از اینکه به وبلاگ دخملم سر زدید. من وبلاگ دختر گلتونو خیلی وقت قبل لینک کردم. خیلی دوستش دارم و هر چند وقت یکبار بهش سر میزنم. از طرف من ببوسینش

مرسي عزيزم از مهربونيتون
مامان آنی
25 مرداد 92 18:16
چقدر خوشگل ناز کردی عروسک

مرسي عزيزم چشاتون خوشگل ميبينه