آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

براي دخترم

1392/6/7 8:33
نویسنده : مامان ليلا
526 بازدید
اشتراک گذاری


دخترم

معجزه ي دوست داشتني زندگيم

هر روز از اين دنيا كه با تو ميگذرد زيبا و دل انگيز است و من هر لحظه بيش از پيش دوستت دارم ، حس عجيبي است كه فقط بايد مادر بود و عاشق تا بتوان درك كرد.......

به خودم ميبالم از اينكه كودكي دارم هم جنس خودم و اينكه روزي همدم ، همگام و همرازم شوي ذوق زده ام ميكند مثل همين روزها كه هر گاه با زبان شيرين و كلام دلپذيرت مرا مخاطب قرار مي دهي يا ابراز علاقه ميكني آرامش و عشقي در همه وجودم جريان مي يابد كه با هيچ چيز برابري ندارد.........

گاهي فكر ميكنم روزي ميرسد كه تو هم به همين اندازه كه من مادرم را دوست دارم دوستم داشته باشي و دلتنگم باشي و در تب و تاب اينكه حرفهاي دل آسماني ات را به قلب و گوش من بسپاري........

كودكم گاهي آغوشت را در اختيار دلتنگيهاي من قرار مي دهي؟؟؟؟

وقتي براي شنيدن حرفايم مي گذاري ؟؟؟؟

حتي فكرش زيباترين روياهاست و مرا بي نياز از تمام دنيا مي كند........

قلبم مالامال از مهر تو شده اينقدر كه يادم نمي آيد در گذشته روياهايي داشته ام و امروز هر قدمم براي تو و تو آينده ات همه زندگي و تنها رويا و آرزويي است كه در ذهن و قلبم دارم مثل اين دو سال كه شادي و آرامشم وابسته به نمودار قد و وزن تو شكوفه زيبايم شده و خوب خوردن و خوب خوابيدنت دغدغه شيرين روزهايم..........

دوستت دارم و از همان خدايي كه به من لبخندي زد و تو را در آغوشم قرار داد سلامتي و شادي ات را مي خواهم و آرزو دارم در فردايي نه چندان دور دريايي شوي از گوهر هاي بي نظير علم و معرفت و انسانيت.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یگانه جان
7 شهریور 92 9:01
خدا کوچولوی نازت را برایت حفظ کنه پیش ما هم بیا تنهایمممممممم

حتما عزيزم
رهگذر
7 شهریور 92 13:39
هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی كه تقلب نكنید! طالع بینی چینی! .. فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ای كاش تقلب نمی كردید! این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!! كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!! این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت! پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید! 1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید. 2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید. 3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید. 4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید. 5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یك ترانه) 6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!! و حالا كلید رمز گشایی این بازی: 1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید! 2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!! 3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!! 4-شخص شماره 4 کسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید! 5-شخص شماره 5 کسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد. 6-شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست! 7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!! 8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است! 9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند! 10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!! واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه! این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید. اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد....
مامان روانشناس
8 شهریور 92 15:15
دوست عزیز متاسفانه این وابستگی شما به کودک دلبتندتان میباشد و نه کودک به شما ... لطفا بر احساسات مادرانه خود غلبه کنید و هر چه زودتر اتاق کودکتان رو جدا تا از بسیاری از وابستگی ها جلوگیری کنید ... چند سوال ... آیا تا کنون از کودک خود برای چند ساعت دور بودید ؟؟؟ اگر نه بیاید و برام پیام بگذارید و در مورد احساس تون بیشتر توضیح بدید در مورد رابطه با همسرتون و اینکه وابستگی شما به دخترتون تا چه حد میتونه باشه
مامان روانشناس
8 شهریور 92 15:43
لطفا این مطلب رو هم مطالعه کنید http://psychology.niniweblog.com/post420.php
مامان مریم
11 شهریور 92 12:57
واقعا لذت بردم از خوندن این پست...واینکه در این خوشبختی فراوان شریکم...در کنار هم باشید همیشه...میبوسمتون

ممنون از شما دوست عزيز و نگاه مهربونتون. مهتاب جونو ببوسيد