آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

تولد دوقلوها

1391/9/29 14:14
نویسنده : مامان ليلا
386 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی شیطون من اجازه نمیده به موقع از خاطراتش بنویسم فقط وقتی خوابه .مثل الان که چشمای قشنگشو بسته و خوابیده.

گل زیبای من در حالیکه دو تا دندون خوشکل داشت و اولین کلمه رو میگفت وار د ٨ماهگی شد.کلمه عکس که خیلی زیبا و واضح ادا میکرد. و با نشستن ،دست زدن و ایستادن البته با تکیه گاه در ٨ماهگی شکوفا تر شد و ما شادتر از همیشه.

تولد دوقلوها 

و اما ٩ ماهگی دختر عزیزم که همزمان با تولد دوقلوهای خاله (ملیکا و ماهان ) بود و حسابی سرگرم شدیم . آوینا فکر میکنه اونا عروسکاش هستن و وقتی می بیندشون با صدای بلند میخنده.دخترم از وقتی وارد ٩ماه شده مدام تعریف میکنه البته به زبون شیرین خودش.

اینم عکس ملیکا و ماهان

mahan va melika

mahan

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اوینا
9 تیر 91 0:32
سلام. تولد دوقلوها را بهتون تبریک می گم. من هم دختر کوچولوی سه ماه و یک هفته ای دارم که اسمش اویناست. خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم. من شما را لینک کردم....
متین من
1 بهمن 91 11:02
تبریک میگم منم تا 4 ماه دیگه خاله دوقلوهای خواهرم میشم خیلی خوشحالم