آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

بوسه آوينا

1391/9/29 13:59
نویسنده : مامان ليلا
408 بازدید
اشتراک گذاری

اخيرا دختر كوچولوي نازم علاقه و محبتي بي نظير نثارم مي كنه تا به من بفهمونه كه خوشبخت ترين مادر دنيام

اوايل كه بوسيدنو ياد گرفته بود لباشو به صورتم ميزد يا دستشو اول به لبش و بعد به لب من مي زد يعني بوسه. اما از 15 ماهگي بوسيدناي واقعي و از روي علاقه رو ياد گرفته .از دور لب كوچولو شو غنچه مي كنه و صورتمو مي بوسه و موقع خداحافظي هم با دستش بوسه مي فرسته

وقتايي كه مي خواد ابراز علاقه و دلتنگي كنه محكم بغلم مي كنه اول بوس و بعدم سرشو رو شونم مي ذاره و با دستاي كوچولوش به كمرم مي زنه يعني دلم تنگ شده.

دخملم خوب مي دونه كه وقت شيطنت هم بوسه راه حل خوبيه وقتي مي خواد كاري انجام بده يا دست به چيزي بزنه كه اجازه ش نمي ديم از دور لباشو مثل ماهي ميكنه شروع به بوسيدن فرد موردنظر مي كنه اجازه شيطنتش رو بگيره.

جان مادر

وقتي با چشمهاي زيبايت نگاهم مي كني وقتي دستهاي كوچكت را روي صورتم مي كشي، با لبان صورتي رنگت بوسه هديه ام مي دهي و با زبان شيرينت مامان صدايم ميزني.......مي شوي تمام دنياي من ، فراموش مي كنم هر چيز بدي را و شادي تمام وجودم را فرا مي گيرد

جان و دل و قلبم به فداي تو و اينهمه كارهاي دلكش تو..........

نفس ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فهیمه مامی مهتا
23 آذر 91 11:27
گوارایتان این همه مهر و عاطفه مادر و دختری .


ممنون از توجه و نگاه مهربونتون
مامان آرشیدا خورشید آریایی
23 آذر 91 23:04
10000000000 تا بوس برا عشقم آوینا


مرسي خاله مهربون
مامان آرشیدا کوچولو
23 آذر 91 23:05
ببخشید بوس ها یادم رفت
مامان پارسا
24 آذر 91 0:18
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی خصوصی عزیزم


سمانه مامان ستایش
26 آذر 91 20:22
بوسه های این فرشته های کوچولو واقعا لذت بخشه.
خیلی قشنگ نوشتی مامان آوینای عزیز



مرسي از نگاه زيباتون
الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:27
گواری وجودتاننننن این بوسه خیلی خوبه
خاله ی مهربون
3 دی 91 14:20
سلام عزیز دلم/ممنون به من سر میزنید/خانه اسباب بازی باید بپرسم خبرتون می کنم/الهی چه نمکی داره/هوارتا بوووووووووووس واسه آوینای گلم

ممنون عزيزم منتظرم