آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

تولد ماماني

1391/11/13 9:14
نویسنده : مامان ليلا
710 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد خودم بود و چهارشنبه شب همسری با کیک و گل و کادو وارد خونه شد تا شروع یک شب دل انگیز باشه

چقدر باشکوه ، چقدر زیبا و دلنشین.......

دخترم ، عزیز دلم  ، جگر گوشه ام

همان موجود زیبا و کوچکی که روزی با آمدنش جان دوباره به من بخشید

امروز با رقص و پایکوبی و خنده های شیرینش وجود و بودنم را جشن گرفته

و من لبریز از عشق و شور و اشتیاقم

خدای بزرگ شکر از اینهمه مهربانی


دخترم در حال ناي ناي

gole ziba      گل خوشبوي من

 

امسال دخترم با ماماني شمع فوت كرد و چون عاشق اينكاره بابايي واسش چند بار روشن كرد كه اين نگاه متعجب مليكاي عزيزم رو به دنبال داشت و بعد هم تشويق

عزيز دلم     عشق مامان

و بالاخره رونمايي از كيك به اين شيوه......... ا 

آوينا و كيك   

و اينم عكس پارسال دخترم تو همين روز كه 5 ماه و 25 روزه بوده

ممنون از تو و پدر مهربانت

كه همه آرامش دنيا در چشمان شماست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مریم
13 بهمن 91 9:32
تولدت مبارک عزیزم..سالهای سال خوشبختی رو در کنار فرشته های زندگیت برات آرزو میکنم

مرسي عزيزم
مامان ویانا
13 بهمن 91 18:11
دخمل طلای نازی داری ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید

مرسي از محبت شما دوست عزيز
سمانه مامان ستایش
14 بهمن 91 3:02
لیلاجون تولدت مبارکانشالا شمع تولد 120 سالگیتو آویناجون فوت کنه
چه جالب!ما هم امشب تولد داشتیم و کیکمون شبیه کیک پارسال شما بود

ممنون عزيزم ستايش جونو ببوسيد
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
14 بهمن 91 9:23
سلام خوبی لیلا جون ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
متین من
14 بهمن 91 19:01
تولدت مبارک عزیزم

مرسي عزيزم
متین من
14 بهمن 91 19:01
چندتا عکس ازخودم تو وبلاگم گذاشتم رمزهم همون قبلی هستش میتونی ببینی دوسی

حتما با كمال ميل
نرگس مامان رزانا
15 بهمن 91 16:21
تولدت مبارک عزیییزم به ما سر بزن

مرسي عزيزم حتما ميام
مامان نی نی
15 بهمن 91 19:24
سلام مامان مهربون تولدت مبارک خوشحالم که گل دخترت برای جشن تولدت سنگ تموم گذاشته انشاالله هزار ساله بشه زیر سایه شما
آرایش کردن هم که تو خون بچه هاست من هم از ترس فاطمه جونی همه وسایل آرایشم رو جمع کردم
دوستتون دارم

مرسي از لطفطتون عزيزم منم همه رو جمع كردم
مامی مهتا
16 بهمن 91 7:48
تولد تولد تولدت مبارک .. بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی ... هورااااااااا ... بوس برای آوینا جونی

مرسي مهتا جونو ببوسيد
پگاه مامان آرتین
16 بهمن 91 11:52
عزیزم تولدت مبارک.الهی صدسال زنده باشی.دخترگلمونم چه نی نای نایی راه انداخته ببوسششششششششششش

مرسي عزيزم
مامان نوژاجوني
17 بهمن 91 14:45
عزيزم تولدت مبارك هميشه شاد باشيد

مرسي از لطفتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 بهمن 91 16:16
تولدت مبارک لیلا جون آرزوی بهترینهارودرکنارعزیزانت دارم
آویناخوشگله معلومه حسابی خوشحاله

مرسي عزيزم آره خيلي خوشحال بود
انسیه
20 بهمن 91 10:55
مامان اویناچطورشداوینازودی حرف زد منم نی نیم 16ماهس نزدیک 90کلمه میگه ولی مثل اوینانیست لطفابیاتووبلاگم حتماجوابموبده چی باهاش کارمیکنی

حتما ميام
مامان ملیکا
22 بهمن 91 0:31
سلام سلام
تولدت مبارک آوینا جووووون
امشب تونستم دوباره اینترنتم رو احیا کنم و خوشحالم که دوستای جدیدی میبینم
از آشناییتون خوشحالم


مليكا جونو ببوسيد
مامان کوثری
9 اسفند 91 13:40
عزیزم چی شد عکس های آوینا جون