آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

بازي و سرگرمي عروسكم

1391/9/15 9:43
نویسنده : مامان ليلا
405 بازدید
اشتراک گذاری

بازيها و سرگرميهاي آوينا خانم از بعد از يك سالگي خيلي زياد شدن كه البته با اكثرشون مدت كوتاهي در حد دقيقه سرگرمه و بيشتر وقتشو به كابينتا، لباسشويي ، جاكفشي و بقيه وسايل خونه اختصاص ميده تعدادي از اونا رو اينجا مي نويسم تا وقتي بزرگتر شد ببينه و رو لباي خوشگلش لبخند بشينه


 

عسلم وسط دوچرخه سواري شيرين كاري مي كنه كه البته گاهي ماماني رو حسابي مي ترسونه

نفس ماماني  تشویق گل ماماني

خونه سازي بازي مورد علاقه دخترمه كه با گذاشتن تك تك آجرا به ماماني نگاه مي كنه يعني تشويقم كن

عزيز مامان

و اما زنگ مدرسه كه يكي از سرگرميهاي مورد علاقه آويناست مخصوصا اگر كتاب دفتراي ما رو خط خطي كنه وقتي با زبون شيرينش مي گه بي ايس يعني بنويسم زود تسليم مي شم و اجازه مي دم كتابامو قشنگتر كنه

گلم زيباي من

 و معمولا به جاي بورد ترجيح مي ده

رو ديوار نقاشي بكشه        گلم

عروسكم مدت خيلي كوتاهي رو با كوبه و برج هوشش سرگرم ميشه.

عسلم عسلم

خاطره شيرين: آوينا خيلي زيورآلاتو دوست داره اولين بار كه برج هوشو دستش داديم فورا حلقه هارو برداشت امتحان كرد كه دستش ميره يا نه مي گفت اگو يعني النگو بعد كه موفق نشد شروع به بازي كرد

عسلم يك ساله كه شد واسش كارتهاي مقدماتي رو خريدم كه خيلي زود يادشون گرفت و هنوزم دوست داره باهاشون بازي كنه كه اگه مواظب نباشم همه رو پاره مي كنه واسه همينم هر بار چندتاشو ديوار ميزنم

باهوشم   باهوش من

و بالاخره كارهايي كه آوينا مدت زمان بيشتري باهاشون سرگرم ميشه اكثر روزا به محض بيدار شدن از خواب لباساشو مي خواد مثل همين عكس و يكي دو ساعتي باهاشون بازي مي كنه

شيرينم دختر زيبا

 دخترم خيلي چسب دوست داره منم واسش برچسب خريدم و مواقع ضروري كه خودم كار دارم يا از بقيه بازيها خسته شده دستش ميدم و شديدا از زدن اونا رو ديوار ، در ، تلويزيون و ... لذت مي بره


لحظه هايت رنگين از اولين ها ، كشف كردنها ، آزمون و خطا كردن و تمام كودكانه هايت است.

تا كودكي ، كودكي كن و لذت ببر دنيا را به پايت خواهم ريخت.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان ستایش
16 آذر 91 16:14
سلام عزیزم.مرسی که به دیدنمون اومدی.من لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
آویناجون رو ببوس

مرسي سمانه جون
عطی
16 آذر 91 23:47
اخی چقدشیرینی توعزییییییییییزم مامانی اویناروازطرف من هزارتاببوسش


مرسي خاله جونم
فهیمه مامی مهتا
17 آذر 91 21:07
عزییزم روز به روز کارهاشون شیرین تر هممیشه به حدی که دیگه دلت رو میزنه

بچه ها شيرين تر و ما عاشقتر