آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

16 ماهگيت مبارك نازنينم

1391/9/17 22:54
نویسنده : مامان ليلا
328 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم هفدهم رسيد

همان روز مقدسي كه تو با آمدنت و حضورت به آن قداست بخشيدي........

واينبار اين روز زيبا نويد 16 ماهه شدنت را به من مي دهد


مباركت باشد كودك نيك سرشت من

   

 امكان ندارد نامي از 17 ببينم و بشنوم و خاطره آن روز باشكوه شكفتنت و مادر شدنم در ذهنم مرور نشود كه هفده با من عجين شده است.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ضحا
18 آذر 91 8:09
17 ماهگيت مبارك آوينا جونم ماشاءالله برا خودت يه پا خانوم شدي آفرين به آويناي باهوش كه كارتهاي مقدماتي رو زود ياد گرفتي.هوارتا آفرين
مامان امیر حسین
18 آذر 91 8:34
آوینا جان خیلی بامزه ای خدا حفظت کنه خانوم کوچولو
فهیمه مامی مهتا
18 آذر 91 14:15
آوینا جون بزرگ شدنت مبارک تو روز به روز بزرگتر میشی و مامان هم بیشتر عاشقت میشه .
سمانه مامان ستایش
19 آذر 91 1:29
16ماهگی آوینای خوشگلم مبارک
الهی دلت همیشه شاد و لبت پر از خنده باشه فرشته کوچولو

مرسي عزيزم ستايش جونو ببوسيد
عطی
21 آذر 91 20:27
16ماهگیت مبارک فرشته خانوم دیگه براخوت خانومی شدیاعزییییییییزدلم ایشالاهمیشه لبت بخنده نازنینم

ممنون خاله مهربون
Mami mahnaz
27 آذر 91 3:04
سلام،ماشالله به آویتاخانم خوشگل،وبلاگت قشنگه عزیزم خدادخترنازتوحفظ کنه برات

ممنون از لطفتون
مامان حلما
9 دی 91 11:45
سلام آوینا جان عزیز دلم
انشاالله زود زود بزرگ بشی و همین طور خوب و عالی بمونی دوست داری با حلما دوست بشی؟


حتما با كمال ميل لينكتون مي كنيم