آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

دعوت به مسابقه

1391/12/18 16:30
نویسنده : مامان ليلا
375 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف مريم جون مامان مهتاب كوچولوي عزيزم به اين مسابقه دعوت شدم

اولين باري كه با ني ني وبلاگ آشنا شدم باردار بودم و دنبال معاني اسم آوينا مي گشتم تا از انتخابم مطمئن بشم از محيطش خوشم اومد چون همه از يك حس مشترك مي گفتن از حس مادرانه لبريز از صداقت و دنياي پاك و معصومانه بچه ها .

همراه خاطرات و تجربيات دوستان نازنينم بودم تا بالاخره همزمان با 9 ماهگي آوينا استارت وبلاگش زده شد و امروز خوشحالم از اينكه دخترم سهمي در اين خانه گرم و صميمي دارد و جايي براي جاودانه شدن خاطراتش

حالا دوستاني داريم كه شايد خيلي دور يا نزديك باشند اما مهربان هستند و همگام ، آرزويم ديدن سلامتي و شادي اشان است و به همين نيت گاه به كلبه خاطراتشان سري مي زنيم

اميدوارم دخترم در آينده از كارم خوشنود باشد و بداند كه عاشقانه لحظات زيباي بزرگ شدنش را به نظاره نشسته ام و روابط پايدار و صميمانه اي با دوستانش داشته باشد

و به رسم مسابقه از اين سه عزيز دعوت مي كنم

فاطمه عزيزم مامان مليكا و ماهان

مريم جون مامان پارسا

و مامان كيانا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 12:41
الهییییییییییی.آوینای نازمون الهی 120ساله بشی زیر سایه ی مامان مهربون و بابای محترم.19ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی آسمونی.لیلا جان الهی همیشه سالم و سلامت باشه.خدا برات حفظش کنه

مرسي عزيزم آرزوي بهترينها را براي شما و سيب كوچولوتون دارم
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 12:42
نفهمیدم نظری که گذاشتم ثبت شد یا نه
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:43
سلام خوبی دوست عزیز آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین
مامان سونیا
20 اسفند 91 9:42
عزیزم انشاالله هر روز از خاطرات شیرین اوینا جون بنویسی و ما هم در این کلبه مجازی شاهد رشد روز افزون و موفقیت قدم به قدم اوینای عزیز باشیم

ممنون عزيزم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
21 اسفند 91 10:50
سلام ليلا جون مجبورم که دیگه با شما خدافظی کنم چون من با دوستانی که به وبلاگم نمیان قهر می کنم این آخرین نظری بود که دادم ان شالله که همیشه سرزنده و شاد باشی


مامان باران طلا
27 اسفند 91 14:30
سلام هزار ماشاا... چه کوچولوی نازی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

حتما با كمال ميل
مامان مریم
28 اسفند 91 18:10
شب را در می نوردم و ز تاریکی گریزی ندارم می دانم روشنایی در راه است و فانوس عالم گونت روشنی مهتاب به تن دارد نوروز مبارک
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 13:30
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: مامان ستایش
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:15
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار آمدن بهار مبارک
مامان ضحا
30 اسفند 91 7:19
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.
نوروز ۹۲ مبارک

دوستون دارم عزيزم