آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

آخرین پست 91

1391/12/30 7:50
نویسنده : مامان ليلا
386 بازدید
اشتراک گذاری

در آخرین ساعات سال ٩١ هستیم و انتظار زیبای بهار رو به پایان است به خوبی میتوان رنگ و بوی عید را حس کرد

من هم مثل همه در حالیکه بی تاب روزهای دل انگیز بهارم ، دلتنگ تمام لحظه هایی هستم که با تو گذشت و تا ابد بکر و به یادماندنی خواهند بود

دلتنگ اولین باری که در آغوشت گرفتم ..........

اولین باری که نشستی و با خنده دست زدی، روزی که اولین قدمهای کوچکت را در این دنیا برداشتی

و روزی که مرا به عرش بردی و با زبان شیرین و کودکانه ات گفتی "مامان"

راستی که چقدر دلم تنگ شده برای تک تک لحظات و میترسم از روزی که اینقدر بزرگ و خانم شوی که دلتنگ در آغوش کشیدنت ، بوییدن و بوسیدنت شوم .....

امسال حتی خونه تکونی واسه من مفهوم دیگه ای داشت و این تو هستی که بابودنت ، خنده ها و شیطنت هایت همه چیز را به بادماندنی می کنی

و اين هم اسناد كمكهاي دخترم

كوچولوي من

بهارم    شكوفه ام

آوينا در حال بررسي شيشه پاك كن

عزيز دلم  بهارم

داره آينه تميز مي كنه البته به اين شكل

مهروي من

 وقتي رژ در دسترس نباشه ميشه از رژگونه استفاده كرد؟؟!!!!

وروجكم

 زندگيم را بهاري كرده اي با وجودت

عزيز دلم اميدوارم تمام لحظات زندگيت مملو از خنده و شكفتن و نو شدن باشد مثل شكوفه زيباي درختان كه اينروزها واقعا تماشايي اند

عشقمي ، جونمي ، روحمي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آی سل
3 فروردین 92 0:20
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان ایسان
3 فروردین 92 9:45
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . . ساله نو مبارک
مامان پرهام
4 فروردین 92 0:47
عزیزم عید شما مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی دوستت دارم
مامان نوژاجوني
5 فروردین 92 9:18
عسل خانم سال جديدرو بهت تبريك ميگم .دستت درد نكنه كه به مامانيت كمك ميكني خوشگل خانم
مامان ایدین
10 فروردین 92 15:52
سلام سال نو مبارک صد سال به این سال ها ماشالا به این دختر شیرین ادا مامانی لوازم ارایشی واسه بچه خطرناکه دم دستش نزارین
عمه اریسا کوشمولو
10 فروردین 92 22:21
اخی عزیزم خیلی باحال بود عکسا خدا حفظت کنه
خاله ی آریسا
14 فروردین 92 9:30
جونم خوشگل خانم خیلی خسته نباشی
مامان اهورا
15 فروردین 92 11:40
سلام مامانی چه متن خوشملی نوشتی چه دخمر خانمی داری کلی کمک داده امیدوارم در کنار این پرنسس کوشولوسال خوبی داشته باشید

مرسي از نگاه زيباتون
افسانه مامان پارمین
15 فروردین 92 18:50
وای که چه دختر خوبی که به مامانش کمک میکنه . عاشق یخچال تمیز کردنشم
سال نو مبارک باشه خانومی

ممنون عزيزم اميدوارم شما هم سال خوبي داشته باشيد
متین من
16 فروردین 92 14:59
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .عیدتون مبارک
مامان محمدرضا
17 فروردین 92 4:38
سلام سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید. پسرم به همراه دختر دایی های دو قلوش تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه میشه به وبمون و یا به آدرس زیر بیاین و بهشون رای با امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.مرسی سید محمدرضا غفاری و سارا و ثنا زنگیان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6