آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

20ماهگيت مبارك

1392/1/17 8:53
نویسنده : مامان ليلا
598 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠ ماه از بودنت

و 20 ماه از عاشقي كردنم باتو گذشت به همين زودي......

امروز در اولين هفدهم سال نو ، در اين روز دل انگيز باراني  بيست ماهه شدي نازنينم

تو بيست ترين و غني ترين نعمتي هستي كه از خداوند مهربان هديه گرفته ام

20 ماهگيت مبارك شيرينم

اولين عكس بعد از اولين حمام سال جديد

بهارم

دخترم و اولين كلاه بهاره كه از كنارتخته خريديم 

شكوفه بهاري

بازي و كار مورد علاقه دخترم در تعطيلات نوروز كه تمام لباساشو پهن ميكنه رو بالش و كنارشون ميشينه tv نگاه ميكنه و آخرشم سرشو رو لباسا ميذاره و ميخوابه

شيطون كوچولو

گلم ياد گرفته كه بگه "نه" اونم با قاطعيت. اينجا هم مشغول استراحته  ميخواستم لباس تنش كنم بريم مهموني كه ميگه "نه" 

وروجكم

آوينا واسه اولين بار و برخلاف ميل من پفك خورد و متاسفانه خوشش اومد و با تعجب به دستش نگاه ميكنه

خوردني من

شيرين 20 ماهه ام

عشقم نفسم عمرم

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ضحا
18 فروردین 92 7:38
20 ماهگيت مباااااااااااااااااارك آوينا جونماشاالله چقدر خانوم شديكلاه قشنگت مباركت باشه

مرسي خاله مهربون
مامان آرینا مو فرفری
19 فروردین 92 11:23
عزیزم 20ماهگیت مبارک.

مرسي عزيزم
مامان مریم
19 فروردین 92 17:26
بیستی خودت عشقم...قربون نه گفتنت بشم من..میبوسمت

مرسي خاله مهربونم
انسیه
20 فروردین 92 11:53
20 ماهگيت مباااااااااااااااااارك آوينا جونبه ماهم سربزنین

ممنونم حتما عزيزم
مامان ایسان
21 فروردین 92 10:19
20ماهگیت مبارک باشه خانومی
الهام مامان آوینا
24 فروردین 92 1:01
20 ماهگیت مبااااااااااااااااارک عزیز دلم... انشاا... سال جدید سرشار از خوبی و خوشی و لحظات شاد براتون باشه.. منم برخلاف میلم به دخترم تا الان 5 تا دونه پفک دادم البته روزی یه دونه اونم تو تعطیلات ... ولی خیلی اوینا دوست داشت پفک را..


مرسي عزيزم منم خيلي از اين بابت ناراحتم البته خودم نميخورم تا لااقل تو خونه خودمون نخوره




الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 15:43
ای جانممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم