آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

روز مادر مبارك

1392/2/11 12:24
نویسنده : مامان ليلا
463 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا بهترين لحظات را نصيب مادرم كن

كه زيباترين لحظه هايش را به خاطر من

از دست داده است...............

مادر عزيزم

در وصف مهرباني ات عاجزم و به پاس زحمات و همه محبتهايي كه بي هيچ چشمداشتي اول به من و حالا به دخترم داري عاشقانه دوستت دارم و دستان پر مهرت را مي بوسم....

تو و خواهر مهربانم تنها همراه و دوستاني هستيد كه هيچ نقابي بر چهره نداريد و سراپا خلوص و مهرباني هستيد

روزتان مبارك ....

دختر دوست داشتني من

ممنونم از تو كه با وجود زيبايت به من شايستگي مادر بودن را هديه كرده اي و اين دومين سالي است كه با بوسيدن ، بوييدن ، در آغوش گرفتنت و فقط با تو حس زيباي مادرانه را حس مي كنم به خودم مي بالم كه مادرم ، مادر چون تويي كه بهترين زيباترين و بي نظيرتريني...... دوستت دارم

روزت مبارك دختر زيبارويم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
11 اردیبهشت 92 13:53
حضرت فاطمه(سلام الله علیها): همیشه در خدمت مادر و پاى بند او باش ، چون بهشت زیر پاى مادران است ؛ و نتیجه آن نعمت هاى بهشتى خواهد بود. روز زن مبارک!
الناز مامان بنیا
11 اردیبهشت 92 14:19
رزوت مبارک دوستممممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:18
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
فاطمه
12 اردیبهشت 92 10:58
لیلا جون روزت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی و واسه آوینا جونم مادری کنی تو و مامانم نمونه ترین مادرایی هستین که تو زندگیم دیدم اینقدر پر احساس که وقت فکر کردن به شما اشک چشام جاری میشه


ممنون عزيزم آرزوي بهترينها رو واسه توو بچه ها دارم




متین من
12 اردیبهشت 92 16:11
روزمادرمبارک دوست گلم
مامان آی سل
12 اردیبهشت 92 23:24
روز مادر مبارک
مامان فهيمه
13 اردیبهشت 92 23:49
سلام دوست من روز شما هم مبارك،مرسى كه به وبلاگ دخترم سر زديد،خدا حفظ كنه دختر گلتونو مامان مهربون
پگاه مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 0:52
روزت مبارک فرشته بهشتی. خصوصی گذاشتم عسلموببوس
پگاه مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 0:53
لطفا تایید نکن یادم رفت خصوصی بزنم.ممنون

ok عزيزم
خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:44
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید

راستی من لینکتون کردم

ممنون عزيزم
مامان ایسان
15 اردیبهشت 92 8:25
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا دوسته خوبم روزتون مبارک
سیب سرخ کوچولو
23 اردیبهشت 92 12:02
با یک دنیا شرمندگی و تاخیر دومین سالگرد تجربه ی حس شیرین مادری رو بهت تبریک میگم لیلا جون.

مرسي عزيزم