آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

21 ماهگيت مبارك عزيزم

1392/2/17 19:09
نویسنده : مامان ليلا
917 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه دیگر گذشت و باز به روز زیبای ١٧ ام رسیدیم که برای من به معنی آغاز و پایان هر ماه شده امروز 21 ماهه شدي مباركت باشد زيباي من

 با تمام وجودم در تك تك لحظات اين 1 سال و 9 ماه عاشق بوده ام و تو قشنگ ترين بهانه اش..........

 21امين ماهگرد تولدت مبارك دلبندم

عكسي از امروز دخترم و كيف جديدش كه بابا جون واسش خريده و حاضر نيست لحظه اي از خودش دور كنه حتي موقع خواب

  

و چند عكس از دخمله در اين ماه

دخترم نمازخون شده ديگه از صداي اذون نميترسه و فورا ميگه نماژ خونم البته هنوزم تا صداشو ميشنوه ميگه (په ژن تون بزن) يعني كانالو عوض كن اما اصرار نميكنه

لباشو تكون ميده يعني دارم نماز ميخونم

رفته تو كشو كمدش و ناراحته كه بيرون نميتونه بياد

دخمله با دوقلوهاي خاله كه تازگيا هر سه تاشون يه چيزو ميخوان و خيلي وقتا هم كار به جيغ و گريه مي كشه اما خيلي همديگرو دوست دارن

 

دخمله رو برديم يه كم دستاشو به آب بزنه كه با كفش رفت وسط آب و خودشو كامل خيس كرد اما حسابي لذت برد و بهش خوش گذشت

 تولد دوقلو هاي خاله ، مليكا و ماهان كه 5 ارديبهشت بود و خيلي به آوينا خوش گذشت و حسابي ناي ناي كرد و ميگفت توددت اوبادك

ملیکا و ماهان دوست داشتنی من تولدتون مبارک

 

گل خوشبوي من دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ضحا
18 اردیبهشت 92 7:42
21 ماهگيت مبارك آوينا جون نمازت قبول باشه خاله
مامان مریم
18 اردیبهشت 92 10:27
عزیزم 21 ماهگیت مبارک عکساتم خیلی ناز بودن... عاشق خنده هاتم عروسکم... میبوسمت
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
19 اردیبهشت 92 1:52
21 ماهگيت مبارك عزيزم
خاله ی آریسا
22 اردیبهشت 92 8:28
آوینااااااااااااااااااااااا 21 ماهگیت مبارک عزییییییییزم ایشالله خدا همیشه نگهدارت باشه و لبت خندون
مامان آروین(مریم)
22 اردیبهشت 92 12:39
سلام عزیزم من گهگداری به وب شما سر زده بودم و دختر نازت رو دیده بودم ...... از اسمش خیلی خوشم میاد .......... عزیزم سایت "گالری نقاشی ماه نگار " و به عبارتی mahnegar.org توسط آقای رضا رشیدی .......... تو سایت تبلیغ از 5000 تومان میکنه اما سفارش کار من رو کاغذ a3 هست با هزینه 15000 تومان و 8000 تومان هم هزینه ارسال ..... جمعا 23000 تومان ..........
مامان آروین(مریم)
22 اردیبهشت 92 12:39
یک پیام خصوصی
سمانه مامان ستایش
23 اردیبهشت 92 1:36
21 ماهگیت مبارک آوینا جون
قربونش برم که دیگه از اذن نمیترسه و نماژ میخونه
اون عکسی که با دخترخاله سوار 3چرخه ست و داره میخنده خیلی بامزه ست
برای آوینا گلی

ممنون از نگاه زيباتون ستايش جونو ببوسيد
مامان نوژاجوني
23 اردیبهشت 92 10:31
21 ماهگيت گل دخترمون مبارك .ناقلا چه تيپي زده واسه تولد .چقدر بامزه نماز ميخونه اين جيگر خانم

ممنون نوژا جونو ببوسيد
سیب سرخ کوچولو
23 اردیبهشت 92 12:00
لیلا جونم 21ماهگی فرشته ی دوست داشتنیت آوینا جون مبارک.الهی 121سالگیش رو جشن بگیرید خانمی. دست بابایی محترم درد نکنه.کیف دخملی خیلی نازه مثل خودش.انشاالله به سلامتی استفاده کنه.لیلا جونم خیلی محتاج دعاتم ها.دیگه چیزی به زایمانم نمونده

عزيزم ايشالا به سلامتي ني ني كوچولو به آغوشتون بياد منتظرشيم
خاله ی آریسا
23 اردیبهشت 92 12:11
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
سلام دوستم آپم بهم سر بزن

حتما عزيزم

مامان ایدین
26 اردیبهشت 92 3:40
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سانلی
31 اردیبهشت 92 16:09
سلام گل قشنگم..21 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.. چه کیف خوشگلی..دست بابایی درد نکنه. قربون سجده رفتنت همیشه به تولد و شادی ..خوش باشید همیشه
مامان نی نی
2 خرداد 92 15:39
سلام به آوینای عزیزم ومامان لیلای مهربون خوبید انشاالله ؟ خیللللللللللللیییییییییی دلم براتون تنگ شده بود ببخشید که زودتر از این ها نمی رسم که به دوستای خوبم سر بزنم ماشاالله چقدر آوینا جون شیرین شده ، قربون اون نماز خوندنت برم خاله جون خییییلییی دوستت دارم عزیزم
مامان آرینا مو فرفری
5 خرداد 92 17:02
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ 21ماهگیت مبارک عزیزم.
مریم
6 خرداد 92 17:46
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
مامی مهتا
7 خرداد 92 9:46
جوجه کوچولو فدای نماز خوندنت ...
مامان نی نی
17 خرداد 92 9:32
سلام من آپم