آويناآوينا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

آوينا عشق مامان و بابا

دختر خلاق ماماني

1392/5/30 11:33
نویسنده : مامان ليلا
428 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش سرگرم كاراي روزمره بودم كه آوينا كه تازه هم از خواب بيدار شده بود  گفت مامانيه گلا رو بده باهاشون بازي اكنم منم گلدون و جلوش گذاشتم و مشغول آشپزي شدم و كاملا غافل از دخملي وقتي كارم تموم شد و برگشتم با يه صحنه جالب روبرو شدم و سريع دوربينو برداشتم گلم اينقدر سرگرم بود كه اصلا متوجه حضورم نشد و منتعجبمتفکرلبخند

با ظرافت و دقت زياد كارشو انجام ميدادقلب

بعد يه نيم نگاهي به من انداخت و اين مدلي ادامه داد

كارش كه تموم شد اومد پيشم و گفت ميژمون خوشگل شده

منم كه حسابي متعجب از كارش بودم بغلش كردم و بوسه بارونش كردم بعدم كلي تعريف و تمجيد از اين همه خلاقيت دخترم خوشحال شده بود و ميگفت حالا بابا مياد ميگه آفلين واسم جالب بود كه به زيبا شدن وسايل فكر ميكنه و اينكه كسي جلوش اينكارارو نكرده و ايده از خودش بوده .منم تا شب خوشحال و ذوق زده بودم بعدم با شوق واسه باباش تعريف كردم

گلبرگ زيبايم

اشاره اي كوچك از دست لطيف و مهربان تو ارمغان بزرگترين زيبايي هستي را به دنبال خواهد داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آوینا
30 مرداد 92 19:37
تو خودت گلی! میژ گلت با خودت خوشگل میشه

ممنون خاله مهربونم
مامان ضحـــــــــــــا
2 شهریور 92 7:49
آفلين به دخمل خلاق آفلين
آوينا جون ميژتون خيلي خوشگل شده

هزاران گل و بوسه تقديم به خاله مهربون و ضحا جون
مامان پرهام
3 شهریور 92 22:18
آفرین خوشمان آمد

مرسي عزيزم
مامان ستایش
4 شهریور 92 10:45
ممنون از راهنماییتون توی قسمت پرسش و پاسخ .میشه آدرس دقیق اون دو تا مرکز رو واسم بگذارید

حتما
خاله ی آریسا
5 شهریور 92 11:29
چه خلاقیتی واقعاً زیبا بود آوینا جونم
راستی ما آپیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید

حتما عزيزم
مامان محمد طاها
6 شهریور 92 15:28
مامان آی سل
6 شهریور 92 23:59
آفرین به تو عزیزم که این قدر خلاقی ماشالله....

مرسي خاله جون
مامان مریم
11 شهریور 92 12:56
خداییش خوشگل شده آفرین خوشگلم

مرسي خاله جون چشاتون خوشگل ميبينه
برنج سادات
3 مرداد 93 21:09
شاد و سرافراز باشی هموطنم.